2011. július 5., kedd

Mikor az ember lánya figyelmetlen

Adott egy házaspár, akik síboxxal mennek biciklitúrára. Persze folyton azon kuncognak, hogy ezzel a kocsijuk mennyivel magasabb és nem fér be egyik bevásárlóközpontba sem. És mégis mivel töltik az első szabad estéjüket, mikor a gyerekek elmennek táborozni?
Megbeszélik, hogy közösen elmennek az Aréna Plazaba. Valika kocsiba ül, és egyszercsak azt veszi észre, hogy lennt áll a parkolóban. És ez hogy lehetett? Nem baj, ha lejött, ki is jön, mert bizonyára bőven volt hely felfelé.
Hát nem. Az első akadály a tűzkapu volt, amely időnként felbukkan, mint elválasztó a parkolóban. Ez már akadály volt. A következő, hogy találjunk egy biztonsági őrt, aki tud segíteni. Miután a diszpécserközpontban voltunk, a másik bpobléma, hogy sajnos a nagy része érthetetlen és sületlen volt. Elvezettek egy olyan kapuig, ahol szintén magasságilag nem ment. Egyetlen út így a vissza volt. Kapu kinyit, forgalom lezár, Vali indul szembe. Hát ahol lejöttem, felfele semmi. Azért kicsit gondolkodtam is végre, így tolatva, 2 férfi ráállt a kocsira (milyen előny, hogy nem egy gizda pasim van) kicentizve kitolattam az Aréna legalsó parkolószintjéről. Mostanság sem értem hogyan oldhattam ezt meg sérülés nélkül. És milyen mák, mert a biztonsági őr meslte, hogy múlt héten ezt ketten is megtették, csakhogy biciklivel a tetőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése