2009. szeptember 9., szerda

Újra a mélyvízben


Újra végigolvasva nyári emlékeinket, nagyon szépen telt el a nyarunk. Kevés is volt, sok is volt, elég is volt, és főleg tanúlságos is sok szempontból. Velem is történtek olyan dolgok, amik kicsit hozzásegítettek, hogy amit már régóta terveztem, de lustaságom erősebb volt, most mégis véghezvigyem, vagyis elkezdjem. És el is kezdtem, mert szükséges,....már csak magam miatt is.

Gyerekeknek is elkezdődött szeptember elsejével az új év, kinek még oviban, kinek már második osztályban. Mondtam a srácoknak, hogy most már nem lesztek kis elsősök.
- Nem baj anya, most már kis másodikosok leszünk.
Évnyitón már nem ők ültek az első sorokban izgatottan, hanem inkább már nagy örömmel találkoztak osztálytársaikkal. Szerencsére az osztályban nem történt semmi változás, minden gyerek maradt és új sem jött. Tanárnénik is maradtak, melynek roppant örülök, Réka nénivel megfogtuk az Isten lábát.

Valcsikánál már nem volt olyan fényes a helyzet. Már év közben is éreztem, hogy Judit néni nem jön ki Niki nénivel az új ovónővel. Niki nénit minden gyerek szerette, de talán ez nem volt elég. Bizonyára Juditnak sem volt könnyű Éva néni halála után megszokni egy másik társat, hiszen hoszzú évtizedekig dolgoztak együtt. Niki néninek sem volt könnyű, pótolni egy társat, és egy nem akármilyen társat. Judit és Éva nagyon jól kiegészítették egymást, de a rák sem kort, sem embert nem tisztel. Még most is sokat gondolunk rá. Fiaim még átélhették, hogy együtt voltak velük, Valcsika már nem sokat, de talán még ha rákérdeznék, ő is emlékezne rá. Nagyon szerették őt....

Niki nénit áttették másik csoportba, mi pedig kaptunk egy új Anett nénit. Sokat még nem tudok mondani róla, nekem kicsit furi volt, hogy nem mutatta be senki, ő jött oda az udvaron, hogy ezentúl ő at új. Kicsit rossz a szám íze, de remélem ez idővel megváltozik. Márcsak egy év.
Valcsika a héten elkezdte a táncot is, idén kicsit komolyabb, gimnasztikai előkészítő helyett balett, néptánc és musical órájuk is lesz heti 2*2 órában. Nagyon szimpatikusak az új tanárok, a balett órán zongorakiséretre táncolnak. Még Valcsika is élvezi, remélem így is marad. A tánc mellett még úszni is járunk, persze azt már közösen a fiúkkal, így ha tehetem én is csatlakozom hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése