2009. szeptember 17., csütörtök

Még mélyebb vízben

Érdekesen kezdődik az iskola mostanában. Azt tudtuk, hogy egyre nehezebb, de arra azért nem gondoltam, hogy a gyerekek néha annyi leckét kapnak, hogy még mi Mariannal is sokalljuk.
Ma azt terveztük, hogy nem haza jönnek, hanem Mariannékhoz kutyázni. Öt után azzal hívott Mariann, hogy még mindig a leckét csinálják, és még mindig nincsen kész. Kaptak egy 2 oldalas matek "szorgalmit", amit persze ajánlott megcsinálni, mert csütörtökön felmérő lesz. Emellett olvasás, másolás, munkafüzet, nyelvtan ABC tanulás, szintén másolás. Ja és a nyelvet is jó lenne gyakorolni.
Mondtam hagyják nyugodtan, játszanak, majd este megpróbáljuk befejezni.
Kicsit megrökönyödtem, mikor ráadásul olvastam Réka néni levelét, hogy van aki még külön gyakorló füzetet is csinál otthon. Minden tiszteletem az övé, de én a magam részéről inkább úgy döntöttem, hogy éljen a szép idő, a játék, a foci, az úszás és a bicikli, illetve a közös együttlét a szabadban. Nem vagyok hajlandó még a napi 4-5 óra mellett és a délutáni másfél óra leckeírás után ebben a szép őszi időszakban bekényszeríteni őket a szobába. Így az extra piros pontokat én adom nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése