2009. november 13., péntek

Kérlek ugrálj!

Esténként gyermekeim kitalálták, hogy alakítanak egy tánccsapatot, akik koncertet fognak nekünk előadni karácsonyra. Már nagyban folyik a gyakorlás, ami hangos zenével, tánccal, és persze néha vitával zajlik. Mikor már kezdem megunni, mert azért normális anyukánál előfordul, hogy elege lesz estére a nyüzsiből, alig várom, hogy abbahagyják, vagyis teszek róla, hogy abbahagyják.
Kislányom felettébb élvezi a zenét, és ha táncolhat rá, nem is elég a heti 2*2 óra táncóra neki, mikor hazajövünk itthon folytatja. Most viszont az a pillanat jött el, mikor szegénykém hasa már harmadik napja fáj, és mivel az elsőt még kihúzta az oviban, második napja fekszik. Csütörtökön dolgoznom kellett, így Marikám dajkálgatta egész nap, mire hazaértem, már jobb színben volt, igaz estére sikerült kiadnia magából amit próbáltam etetni vele, de valahogy ennek most nagyon örültem, mert így már biztos volt, hogy "csak" egy vírus garázdálkodik a hasában. Ma eljött velem anyuhoz, ott is feküdt egész nap, de már a húsleves nagyon jól esett neki. Azt hittem teljes a siker, mikor estére újra előjött a fájás. Csak feküdt az ölemben, és olyan bánatos kis elesett arcot vágott, csak az esett neki jól, mikor símogattam a hasiját. Akkor gondoltam arra, és mondtam is neki, hogy mennyire jó lenne, ha már újra ugrálna én pedig rászólhatnék, hogy hagyja abba.

Ma anyunál is eszembe jutott, hogy pár évvel ezelőtt milyen jó volt, ha kijött hozzánk az üzletbe szezonban, és mennyit nyüzsgött ő is. Akkor előfordult, hogy zavart, és Anitával próbáltuk kicsit lehiggasztani. Mostanában annak örülök, ha nem engedi, hogy elmosogassak, mert akkor legalább kicsit jobban van. Csak sajnos már egyre többet megengedi, hogy segítsek.........

Mikor Kolink is megszületett alig 1000 grammal, nem tudtam elképzelni, hogy egy kis izgő-mozgó gyerek válik belőle, akire rá kell szólni, hogy állítsa le magát.
Szerencsére most van a DominóNap, amit már évek óta izgalommal nézünk, és ez valahogy jobb kedvre derítette Valcsikát, vagy talán a NoSpa is hat, így most eltereli egy kicsit a figyelmét a fájdalomról. Skacok is örülnek, mert majdnem éjfélig tart, és fennt maradhatnak megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése