2009. március 27., péntek

Fogtündér

Három gyerkőc közül elsőnek Fecó foga esett ki még mikor óvodás volt. A kicsik között ment a téma a Fogtündérrel kapcsolatban. Sokan mesélték, hogy betették a párnájuk alá, és másnapra a fog eltűnt, helyette volt ajándék. Ez nagyon aranyos dolog, és is sokat gondolkodtam, mi lenne nálunk a jó. Osztottam, szoroztam, gyerekenként 20 fog, megszorozva hárommal, így 60 fog fog összesen kiesni. Elég tehetős Fogtündérnek kell ehhez lenni.
Fecóm megoldotta a helyzetet. Ültünk a kocsiban, mikor rákérdezett, hogy létezik-e fogtündér, vagy én vagyok az. Éreztem a kérdéséből, hogy tudja, ez csak mese. Nem akartam a játékát elrontani, így visszakérdeztem, hogy "Te mit szeretnél?" Majd jött, az ő kérdése, hogy nekem volt-e fogtündérem.
Elmeséltem nekik, hogy az én fogtündérem az édesanyám volt, nekem ő egy tündér. Azt hiszem megértette.
Mostanság van mindenkinek egy kis üvegecskéje, amit anya-fogtündér hozott, abban gyűjtik a kiesett fogakat. Eddig mindenkinek csak 2-2 foga esett ki, Fecó a mai nappal háromra növelte. Beleharapott egy almába, majd a tányérra dobott valamit, amiről azt hitte, hogy egy mag. Hát nem az volt. Jót derültünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése