2010. július 31., szombat

Május is volt - 2/ Szabin Párizsban

Drága Timim már jó ideje nyaggatott, menjek ki hozzá újra Párizsba. Kihasználva az alkalmat, hogy még nem dolgozott, de édesanyja már ott volt, elhatároztam, végre élek a lehetőséggel.


Már éreztem, hogy nagyon szükségem van a kikapcsolódásra, ilyenre pedig még nem volt alkalom, hogy egyedül gépre szállva pár napot külföldön töltsek.

Már az első estét megérkezéskor egy koktéllal ünnepeltük egy kellemes kis helyen. Amúgy Nordine a koktélok nagymestere, én pedig lelkes fogyasztója vagyok annak, amit ő előszeretettel elkészít. Persze azért szokott improvizálni is, azt kielemezzük.
Timivel sokat sétáltunk, akár gyerekekkel a játszótérre, akár kettesben a városban. Ők Franciaország kis elővárosában laknak, ahol szépen felújított utcák, kertek, parkok vannak. A parkban ahol sétáltunk kis tó, madárkert, szép játszótér. Itthon ez kicsit hiányzik.
Séténk során ebbe a kis virágpiacra is betértünk.
Champs-Elysees kicsit másképp
Hajókirándultunk is, és annak ellenére, hogy tényleg minden nagyon szép volt, megállapítottam, hogy azért Budapesttel a Duna partról, végigautózva az alsó rakparton, vagy akár hajóval, semmi nem vetekedhet. A Champs-Elysees-t kicsit átalakították, növénykiállítás volt. Teljesen lezárták, feltöltötték földdel, és mindenfajta palánta, búza, kukorica, napraforgó, és egyéb növénnyel letepítették be. Nekünk ez kicsit sok volt, persze a meleg és végtelen sok ember is tett róla, így gyorsan inkább egy kicsit nyugodtabb helyet kerestünk.

Érdekes volt ücsörögnünk és csak beszélgetnünk egy hűs parkban. Meg is kérdeztem Timit, mikor volt utoljára ebben része. Hát neki sem mostanában.

Nagyon hamar eltelt ez a pár nap, jókat ettünk, sokat pihentünk, és teljesen feltöltődve jöttem haza, oda, ami azért már hiányzott a végére.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése