2010. október 24., vasárnap

Évfordulók

Ez az év sok-sok kerek évfordulót tartogat számunkra. Édesapámmal kezdődött, aki idén lett 70 éves, majd Feri követte kicsit szerényebben, az ő 40 évével. Augusztus 12-én pedig kicsit szűkebben, kettesben örülhettünk, hogy házasságunk első 10 évét sikerült mondhatni elég kellemesen "átvészelnünk". Drága párom, már 10 éve is mindig meg tudott lepni, ez most sem sikerült másképp. 1999 decemberében, mikor már tényleg tűkön ültem, mert tudtam, vagy sejtettem, hogy jövő nyár igazán összeköt minket, nagyon vártam, hogy karácsony örömére megkérje a kezemet. Vártam, vártam, de hiába. Egy ideig bírtam is szó nélkül, majd kibuggyant belőlem, hogy most akkor, mikor lesz a nagy leánykérés. Ferim szendén rám nézett, és közölte, majd ha nem előre várom a dolgot, mert ő ezzel engem meg szeretne lepni, nem csak úgy, hogy előre készülök. Majd hozzátette édesen, hogy most 2 hónapig ne is várjak a dologra. Hát megint igaza volt, így haragudni se tudtam rá, pedig azért kicsit furdalt a kiváncsiság, és persze izgatott is voltam, hogy mikor kezdődhet a szervezkedés. Persze ő mindig nyugtatott, hogy ne stresszeljem magam, minden a legnagyobb rendben lesz. Hát így is lett, és a leánykérésre is sor került, igaz az kettőnk titka miképpen, és az esküvővel kapcsolatban is megszervezett mindent nagy titokban. 2000 az esküvők éve volt, neki mégis sikerült augusztus 12-re a seregélyesi kastélyt kibérelnie, ahol 100-ad magunkkal hatalmas bulit csaptunk. Még máig is emlegetik barátaink és rokonaink, hogy milyen jó volt az a hétvége.



Idén azt hittem újra Seregélyesen ünneplünk, de sajnos már annyira lepukkadt a hely, hogy mást választott nekünk. Hertelendet már az SOS szerelem! filmből ismertem, mindig is nagyon tetszett, ide sikerült kicsit elmenekülnünk kettesben. Pihenés, luxus, csodálatos vacsorák, séták, fürdő, és fantasztikus kiszolgálásban volt részünk. És tényleg nagyon kellett is már ez a kis kettes kikapcsolódás.


Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű menyasszony voltál Vali! És felháborító, de tíz év alatt egy percet sem öregedtetek!!!
    Puszi,
    Szilvi

    VálaszTörlés