2009. június 27., szombat

Lilla lapáton

Lilla, Fecó első nagy szerelme.




Együtt kezdték az óvodát, együtt is fejezték be. Fecó hűséges, Lilla csapodár. Több fiúnak is hagyta, hogy csapja neki a szelet. Fecó kivárt. Ő kezdetek óta rajongott érte, titokban. Majd mikor színre léphetett, teljes erőbedobással. Sokszor láttam, mint dobban meg kis szíve, mikor Lilláról volt szó. Pedig Lilla annak ellenére, hogy nagyon okos, és aranyos, hihetetlenül akaratos és dúrcás tudott lenni. Fecót ez sem érdekelte.


Egyszer azt is megtudtam, hogy esküvő is volt az óviban. Volt pap, volt fotós, volt koszorúslány, és csók is, minden ami kell. Akkor még minden rendben volt. Aztán egyszer minden megváltozott, és az én anyai szívem hihetetlenül sajnálta Fecót.



Elmentünk a Vadasparkba, és vett egy gyűrűt, hogy az Lilláé lesz. Legelső találkozás egy közös barát bulija volt, ahol Lilla nagyon csúnyán viselkedett Fecóval. Mindenkivel játszott, mindenkivel beszélt, az én kis Drágámat, pedig gyerekszámba se vette. Láttam, hogy mennyire szenved. Pedig próbálkozott és hihetetlenül visszafogott volt. Aztán táncoltak is, akkor táncolt vele Lilla, de mikor Fecó valahogy elesett és beütötte az ujját, nagyon elkezdett sírni. Nem is az ujja miatt, hanem nagyon el volt keseredve. Mikor elindúltunk, még odaadta a gyűrűt. Talán ez nem kellett volna tenni. Lilla nem szólt semmit, majd egy telefon sem érkezett. Kérdeztem is kicsit később Mónit, Lilla anyukáját, hogy mi volt.
Fecót sokáig próbáltam meggyőzni, hogy ez a dolog már nem kell hogy nyomja kis szívét. Tudatosan is, de próbáltunk Lillával nem találkozni.
Fecó is összebarátkozott új osztálytársaival, lányokkal, fiúkkal.

Egyik hétvégén mentünk édesanyámhoz, mikor Fecó megszólalt, azt hittem hátast dobok.
-Anya, azt hiszem dobtam a Lillát. Igen anya, már nem érdekel a Lilla.
Persze Koli nagyon faggatózott is, hogy ki az új , sőt ki is találta, de talán nem is ez a fontos, hiszen nem ez lesz és volt az egyetlen eset, az a legfontosabb, hogy túl tudott lépni ezen Fecóm. Kívülállók nem is gondolnák, hogy mennyire érzékeny is belülről, hisz legtöbbszőr nem ezt az oldalát mutatja.

Koli nem csinál gondot ezekből a dolgokból, ő mondta inkább örökbe fog fogadni egy kisgyereket, csak ne kelljen megnősülnie. Valcsi ellentétben az óviból 7 fiúba szerelmes. Azt hiszem lesz még elég gondunk........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése