2009. június 27., szombat

Bringatúra

Mostanában nagyon rákaptunk a bringázásra, ha tehetjük kiválasztunk egy hosszabb útvonalat és úgy közelítjük meg a helyszínt. Voltunk már a Népligetben, illetve a Vasúttörténeti Parkban is. Kicsit óckodtam az első alkalommal, nem nagyon bíztam a budapesti bicikliutakban, és a sofőrökben sem. Nálam mindig az elindulás a nehéz, ha már úton vagyok, az már jó. Elől Feri, majd felváltva a gyerekek, és én zárom a sort. Hogy ki az első és utolsó, ott sosincs vita. Középen már annál többször. Fecónak már 24-es biciklije van, így ő akkor is gyorsabb a többieknél, ha nem akar. Valcsi elfogad mindent, Kolinak jót tesz, ha ő a második, mert hajtja, hogy apa mögött mehet.

Szóval elindultunk először a Népligetbe, és nagyon meglepődtem, hogy mennyire szépen ki van építve a bicikliút, még forgalom is alig volt rajta. Szerencsénk volt, mert éppen elkerült bennünket az eső, így a gyerekek még egy jót játszhattak is a játszótéren. Hazafelé már más utat választottunk, ott nem volt mindenütt bicikliút, de azért találtunk nagyon sok szép kis utcát. Kőbányán betértünk egy kis kerthelyiséges étterembe, így a vacsorafőzést is megúsztam.


Gyermekeink már kezdik a biciklizés szabályait betartani, igaz néha, mikor valamelyik éppen szembe ment az ellenkező sávban valakivel, nem kicsit ordítottam, hogy jobbra. Következő elkalommal, mikor a Vasúttörténeti parkba mentünk, már sokkal ügyesebben tartották be a biciklis KRESZ-t. Valcsi kicsit nehezen bírta az elejét, állandóan szomjan akart halni. Sajna nem vittem innivalót, gondoltam, minden utca sarkon lesz mit innia. Hát nem így volt, az első alkalom a park kútja, majd büféje volt. Az esővel itt nem volt annyira szerencsénk, a parkban kapott el, így a kisvasút nem is üzemelt. Visszafelé már a Városliget felé kerültünk, mert odafelé két akadállyal is meg kellett bírkóznunk, ami két felüljáró volt. Hát nekem is bírkózás volt fel-le tolni a bicikliket.



Hazafelé felfedeztünk egy nagyon aranyos pizzeriát, a neve La Guna, zuglóban van egy lakótelepen. Akkora zuhi kapott el minket, hogy másfél órát ott is töltöttünk, de nem bántuk meg, így már sötétben tekertünk haza.

Itthon megbeszéltük, hogy nyáron még többször elmegyünk, akár több napra is közösen biciklizni, már keresem is a nekünk való 4 napos túrát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése