2009. április 25., szombat

Anya csak egy van

Mostanában újra folytatom a fotózást. Egy profi természetfotós tanfolyamra járok, amiáltal olyan érdekes helyekre juthatunk el, ahol még sosem jártam. Pusztaszerre, madárlesből fotózásra, növények makrózására, Medvehagyma fotózásra, 2 napos Hortobágyi túrára, nagyvadfotózásra. Ezeket a helyeket már jó előre lefoglalták nekünk, így nics más választási lehetőség.











Az egyik ilyen időpont éppen egybeesik Fecó és Kolos iskolai Gálaelőadásával, ahol minden osztály fellép. Én már magamban eldöntöttem, hogy majd Feri elmegy, megnézi őket, én pedig mehetek hajnalban fotózni. Fecó másképp döntött.

Éppen nagyon anyás volt, mikor mesélte, milyen lesz a fellépés. Gondoltam megmondom neki, hogy én sajnos nem tudok ott lenni. Nagyon elcsodálkozott, láttam,kicsit el is keseredik.
- Hogyhogy nem tudsz jönni?
- Fotózásom lesz, 2 napos.
- És neked oda kell menned? - már éreztem, nyeli a gombócokat a torkán.
- Hát igen, csak egy ilyen alkalom van. - Ekkor rájöttem, hogy nekik is egy ilyen fellépésük van.
- Na jó, hát ha oda kell menned, menj oda. - rámnézett a nagy kerek szemeivel, és én már akkor tudtam, hogy jó lesz az is, ha lemaradok a fotózás bizonyos részeiről, mert sokkal fontosabb, hogy örüljenek az én gyerekeim.

Szerencsére csapatokra osztanak, így a fotózásból sem maradok le, de a legfontosabb, hogy őket is láthatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése